Monday 27 February 2017

Langkah langkah menjadi Beauty Consultant Mary Kay



Saya ingin mempelawa anda untuk menyertai MARY KAY dan menjadi Beauty Consultant secara part time @ full time.
Kerjaya ini telah memberikan saya kehidupan yang lebih menggembirakan, masa yang lebih fleksible, kenalan yang ramai dan pendapatan yang lumayan.
Syarat untuk menjadi seorang Beauty Consultant Mary Kayadalah anda perlulah berumur 18 tahun ke atas dan terbuka kepada sesiapa sahaja tidak kira surirumah sepenuh masa, bekerja mahupun student. Namun begitu, untuk menjadi seorang Beauty Consultant Mary Kay yang berjaya, anda haruslah proaktif, sukakan cabaran, berwawasan dan sentiasa berfikiran positif.

LANGKAH-LANGKAH UNTUK MENJADI BEAUTY CONSULTANT MARY KAY :

1.0 Mendaftar sebanyak RM2++
Dengan pendaftaran sebanyak RM2++ anda akan menerima sebuah beg Starter Kit yang bernilai RM6++ berserta dengan barang untuk SkinCare Class. Antaraproduk yang ada di dalam Starter Kit tersebut adalah :-Produk TimeWise (antipenuaan) – Cleanser, MoisterizerSebuah bag Mary Kay2 TimeWise Liquid FoundationSample product – set TimeWise, Cleanser, Moisterizer, Day & Night Solution, Lipstcik.Facial tools – Facial Cloth dan cerminManual & Product Guide

2.0 ‘Submit Order’ produk sebanyak 150/600 point untuk aktif dalam bulan yang sama. (Sekiranya Beauty Consultant tidak aktif dalam bulan yang sama, Beauty Consultant tersebut tidak akan mendapat apa-apa keistimewaan yang diberikan oleh syarikat dan tidak boleh melayakkan diri untuk menghadiri sebarang aktiviti mahupun seminar)

3.0 Untuk 6 bulan pertama, anda dikehendaki membuat ‘order’ sebanyak 600 point (New Consultant Bonus) dan anda juga akan mendapat hadiah produk dari syarikat yang berjumlah RM350 ke atas. Anda akan diajar bagaimana caranya untuk anda ‘submit order’ tanpa mengeluarkan wang sendiri selama 6 bulan pertama.

4.0 Menghadiri kursus (ESRS) selama sehari dari jam 9.00pagi – 5.00 petang. Anda akan didedahkan tentang produk, penggunaan produk, cara mencuci muka yang betul, asas mekap dan asas perniagaan. Anda boleh memillih sama ada ingin menghadiri kursus dalam Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris atau Bahasa Mandarin. Anda juga akan mendapat voucher, MK Diary, pin ESRS. sijil dan Mary Kay Liquid Color (Malted).

TUGAS SEORANG BEAUTY CONSULTANT MARY KAY :

Memperkayakan kehidupan wanita tanpa memilih pangkat mahupun darjat.Membantu kaum wanita yang mempunyai masalah tentang penjagaan wajah.Berkongsi ilmu dengan mereka yang memerlukan.Mengadakan kelas penjagaan wajah dan asas mekap.Mengubah kehidupan wanita ke arah yang lebih positif.Mengubah cara penampilan mengikut kesesuaian.Menganalisa masalah kulit wajah yang dihadapi oleh kaum wanita lain.Menganalisa jenis kulit.

ANTARA KELEBIHAN MENJADI BEAUTY CONSULTANT MARY KAY :

-Mendapat harga istimewa dari hasil jualan

-Bonus dari syarikat Mary Kay

-Komisyen dari UnitKereta Kerjaya (PINK CAR MARY KAY)

-Barang kemas (cincin emas)

-Percutian ke luar negara ( semuanya ditanggung oleh syarikat Mary Kay termasuklah duit berbelanja )

-Dapat menghadiri Seminar yang ditaja oleh Mary Kay bersama Beauty Consultant Mary Kay seluruh dunia (memang best!!)

-Kenaikan pangkat sehingga pangkat yang tertinggi.Penghargaan dan pengiktirafan (kerja makan gaji belum tentu kita dihargai dan diiktiraf)Syarikat Mary Kay selalu menyediakan pelbagai hadiah untuk Beauty Consultant Mary Kay.

P/S : INI BUKAN MLM!!
Jangan lepaskan peluang yang HEBAT ini dan JANGAN LIMITKAN HIDUP ANDA!!

Sekarang saya ingin membuka peluang ini kepada wanita untuk menyertai saya.Anda boleh menyertai team kami dengan 2 sebab:

1. Anda hanya ingin menjadi pengguna produk Mary Kay yang awesome ini sambil menikmati harga yang sangat istimewa dan produk percuma dari Company; atau

2. Anda ingin membina kerjaya dan berjaya di Mary Kay. Pastinya kami akan membimbing anda dari Zero.Jom rebut peluang ini. Anda pasti suka dan teruja 💖Jom join team yg byk ilmu akan kita dapat...

#Glamorous Bee

Hubungi saya untuk mengetahui lebih detail

Suhainaatmk @ 0128588356
Mary Kay Independant Beauty Consultant

No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...