Saturday 7 October 2017

Langkah langkah untuk menjadi Beauty Consultant Mary Kay


S: Bagaimana untuk menjadi sebahagian daripada ahli Perunding Kecantikan Mary Kay??

Ianya mudah sgt tau..hanya rujuk pada Beauty Consultant Mary Kay untuk bantuan pendaftaran melalui online..dengan hanya modal perniagaan sebanyak RM2xx anda akan mendapat starter kit..
.
Kita boleh pilih di antara 2 set ni dengan bayaran masuk ahli yg sgt reasonable dan banyak lagi kebaikan menjadi ahli. Kita senaraikan dulu apa yg kita dapat ye: .
.
💝SET BOTANICAL EFFECT💝
1. Handbag esklusif Mary Kay.
2. Facial Cloth
3. Eyeshadow container
4. Lip gloss
5. CC Cream x 2pcs
6. Beg mekap
7. Set lengkap Botanical Effect (4 Jenis)
8. 3 keping cermin muka.
9. Kalender dan brochure. .
.
💝SET TIME WISE💝
1. Handbag Esklusif Mary Kay.
2. Facial Cloth
3. Eyeshadow container
4. Cleanser Time Wise
5. Moisturiser Time Wise
6. Foundation Matte x 2pcs
7. Sample Day , Night Solution & Gel Mask
8. 3 keping cermin muka.
9. Kalender dan brochure.
.
.
Yg paling best, kitaa semuaa bole dapat mcm mcm tauuu. Paling best, FREE! Yess, FREE! 😉 Free travel, free gifts, free guide, free info, free tips, free bag, free limited edition items, dannn bnyakkk lagii freee yg kita boleh dapat dengan menyertai Mary Kay..

Kesemua barangan diatas bernilai lebih dr RM6xx..So memangla x rugi..Sesetengah biz lain memerlukan kite membayar yuran keahlian tanpa dapat ape2 barang pun..tapi dengan Mary Kay,anda akn dpt lebih daripada itu...

Barangan tersebut akan dihantar terus ke rumah tuan/puan dalam masa 3-5 hari bekerja, setelah pembayaran & pendaftaran online dilakukan oleh Beauty Consultant anda!

Penghantaran akn dilakukan oleh Mary Kay dengan menggunakan khidmat City Link.


S: Apa lagi yang saya perlu lakukan setelah barangan saya sampai?? Dan apa proses seterusnya?

Setelah mendaftar, anda akn menerima email dr Mary Kay... dan anda akn diajar cara2 utk register masuk ke laman web site rasmi Mary Kay di www.marykay.com.my.(Recruiter akan bantu anda)

Kemudian anda juga akn diajar bagaimana utk membuat pesanan online/ordering online di dlm laman website tersebut oleh Beauty Consultant anda.

PENTING!!! PENTING!!!!
AKTIF 150 points Dalam Bulan Yang Sama @ bulan berikutnya (tangguh sebulan) anda dikehendaki aktif / membuat pesanan barang sekurang2nya 150 points..Sekiranya anda gagal membuat pesanan sebanyak 150 points maka anda secara automatik akn terlepas segala peluang, hadiah, dan challenge dlm Mary Kay. Dan ianya adalah sgt2 merugikan.

Kesimpulan
Untuk menjadi seorang Ind. Beauty Consultant modalnya hanya dengan RM2xx shj.
Dapat pelbagai jenis ganjaran daripada Mary Kay pd setiap bulan.

Perjalanan Mary Kay bukan setakat disini shj... Mary Kay tidak akan pernah berhenti memberi ganjaran yang hebat kepada semua..untuk penerangan lebih detail..boleh direct whatsapp saya..kite smbang2 okayy....


💋suhainaatmk | www.wasap.my/60128588356
Mary Kaay Beauty Consultant








No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...