Wednesday 4 October 2017

Kenapa saya memilih Mary Kay sebagai kerjaya?

suhainaatmk.blogspot.com
NAK TAHU X MENGAPA SAYA MEMILIH MARY KAY SEBAGAI KERJAYA????
.
Sape nak tahu sebab apa saya memilih Mary Kay sebagai KERJAYA???? .
saya nak share sikit dengan anda semua macam mana saya boleh jatuh cinta dengan produk dan kerjaya Mary Kay ni yg aslnya saya fikir just nk pakai utk sndiri tp nk cuba berbisnes juga..ms tu sy pk..klu jual pun dpt lepas utk diri sndiri pakai pun jd la๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Tp bile dh start post iklan..rs x boleh nk stop pulak & slow2 start ade kgkawan & stranger yg dh mula bertanya & akhirnya membeli produk Mary Kay dengan saya..Antara kelebihannya lg;
.
1. Mary Kay bukan sekadar perniagaan tapi adalah sebuah KERJAYA di mana kita akn ada career level..sbb tu kita boleh nmpk ade yg pakai suit hitam, merah & biru.๐Ÿ˜๐Ÿ˜
.
2. Produk Mary Kay ni berasaskan BOTANI dan telah melalui ujian Klinikal bertaraf antarabangsa ke atas manusia bukannya haiwan...kita tak nak la jual produk yang diambil dari negara luar tapi packaging di Malaysia yang mana mengandungi bahan yang boleh merosakkan kulit customer.
.
3. Biasanya kalau nak buka bisnes kecantikan ni perlukan modal yang tinggi kan...tapi di Mary Kay ni MODAL sangat minimum...lagipun tak perlu nak ada kedai dan pekerja..
.
4. Ada MENTOR yang sentiasa memberi tunjuk ajar dan motivasi
.
5. Kerjaya Mary Kay ni bukan sekadar nak jual Lipstick, Skincare dan lain-lain, tapi dapat berikan apa yang saya IMPIKAN...selalu impian tak tercapai jer kan... :)
.
6. ORDER barang just keyin online, barang sampai ke lutut...bestkan...x perlu berpeluh ketiak ke tempat stokis..
.
7. Nak jadi Perunding Kecantikan Mary Kay mesti kena bermula dari bawah...Mary Kay tak mengajar BELI PANGKAT yer..
.
Nak tau lebih lg tentang kerjaya Mary Kay?
Jom wasap sy sekarang...☺☺
.
๐Ÿ’‹suhainaatmk | www.wasap.my/60128588356
Mary Kay Beauty Consultant

No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...