Monday 9 October 2017

Pencuci muka berbuih tak bagus untuk skin anda

KENAPA BUIH TIDAK SESUAI UNTUK KULIT MUKA?

Tahukah anda pencuci muka yang menghasilkan buih juga mempunyai bahan kimia didalam kandungannya. 

Buih yang banyak menyebabkan kelembapan kulit hilang. Oleh itu, kulit akan kelihatan kering apabila mencuci dengan buih yang banyak. Apabila kulit sering kering ia akan menyebabkan kulit menjadi kusam dan timbulnya jerawat-jerawat halus dimuka kita. 

Sebab itulah bagi mereka yang mempunyai KULIT BERMINYAK sahaja yang digalakkan untuk mencuci muka mengunakan CLEANSER yang sedikit BERBUIH. 

Dan bagi mereka yang mempunyai KULIT KERING & NORMAL digalakkan untuk mengunakan CLEANSER dalam bentuk KRIM bagi mengelakkan masalah kulit dan penuaan.

Pengalaman saya mula2 pakai Set treatment Mary Kay,masa tu saya menggunakan pencuci muka Botanical Effect formula 2...rasa pelik sbb xde buih🤣🤣🤣..tp bila dh beberapa kali pakai rasa macam best pulak..rasa lembut je kulit muka..tp ade juga pencuci muka Mary Kay yg ade buih tp buihnya x byk la & x berbahaya...so jgn risau..mula2 ke perlu pakai cleanser Botanical tu..lepas skin dh ok..dh boleh tukar cleanser lain.
Saya akan bantu anda dari semasa ke semasa..nak lebih details.meh wasap saya... free consultation....





suhainaatmk | 60128588356
Mary Kay beauty consultant

No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...