Thursday 5 October 2017

Set Satin Hands Pampering Set Mary Kay

Dulu sebelum saya kenal SET SATIN HANDS MARY KAY ni saya cuma pakai lotion je kat tgn..x pernah pulak tau utk tgn pun ade scrub utk buang sel kulit mati...sehinggalah saya kenal dengan satin hands marykay ni...bukan nk promote lebih2 tp inilah kenyataan yg saya ingin kongsikan dengan anda smua...๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
.
Yg buat saya tertarik dgn satin hands marykay ni?? of coz die nya scrub yg boleh membuang sel2 kulit mati dan seterusnya melembutkan tangan kita...dan juga bau nya yg wangi..ada 2 pilihan set..PEACH & WHITE CITRUS.Packaging nya pon sgt2 nice dan mudah dibawa ke mana2...saya akan amalkan 1 set 2 kali smgu tetapi untuk lotion nya saya akan pakai setiap hari utk tgn yg lembut & wangi...๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜



Set Satin Hands - Peach

Set Satin Hands - White Tea Citrus

.
SET SATIN HANDS ada 3 item ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
.
Langkah 1 : Softener
- membantu kulit untuk mengunci kelembapan .
( kelembapan yg sedia ada dlm kulit jga terjaga tau)
.
Langkah 2: Scrub
- scrub membantu mengelupaskan kulit secara lembut. -membuang sel kulit mati
- membuang kotoran dan bendasing
- bgi kulit tampak lgi licin
.
Langkah 3 : Shea Cream
- melembapkan kulit sehingga 24 jam
- mengekalkan kelembutan kulit
- memberi lapisan utk melindungi kulit
.
Cuba sendiri baru tau ape yg best sgt..bg saya hrga pun mmg amat berbaloi utk 1 set ni....๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—
.
๐Ÿ’‹suhainaatmk | www.wasap.my/60128588356 
Mary Kay Beauty Consultant

No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...