Wednesday 4 October 2017

Testimoni Mary Kay - Diri Sendiri

Assalamualaikum semua...
Untuk pengetahuan semua..saya mula menyertai Mary Kay sejap Jan 2017..
Sebelum ni saya mmg pengguna tegar produk peeling sejak lebih 10 thun lepas...
So saya mula terjebak dengan Mary Kay ni sbb ternampak banyak post di facebook & instagram..So saya pun google la tentang Mary Kay sampaila saya terjmpe blog ESSD MIRA..

OK...untuk permulaan saya melalui proses detox selama sebln..masa tu mmg x boleh pakai ape2 skincare termasuk cleanser..saya btl2 follow ape disuggest oleh mira..kemudian selepas sebln saya start dengan treatment set utk kulit normal @ minyak..iaitu

1.Botanical Effect Cleanser f2
2.Oil Free Hydrating Gel
3.Matte timewise foundation (make up)
4.Foundation primer (make up)

Ms mula2 mmg muka sy nail jerawat seketul2..smpaila dlm dekat 3 bln saya dh boleh add yg lain..sy mula add night solution timewise..

Kemudian slow2 add mask botanical then last freshener..
Ni hasilnya selepas 6 bln consume Mary Kay..mmg parut ssh nk hilang..Saya baru nk mula pakai Ultimate Serum Melacep yg terbaik utk hilangkan jeragat & kesan parut..nti saya akn share kemudian lepas saya dh cuba ok..biar lambat asalkan selamat..kunci yg paling penting ialah sabar..

Nak tau lebih lanjut..jom hubungi saya skrg..



💋suhainaatmk | www.wasap.my/60128588356
Mary Kay Beauty Consultant
.
.
#mksuhaina #marykayskincare #marykayshahalam
#marykayjalankebun  #marykaylovers #tipsflawless #marykaymalaysia #marykaykl  #marykayproduk #skincareterbaik #blackheadremover  #skincareclassfree #makeupartist #foundationterbaik #foundationmarykay #cccreammarykay #skinvigorate #berusmukaterbaik #timewise #beautyconsultant #marykaypelabuhanklang

No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...