Saturday 4 March 2017

Microdermabrasion Plus Set - Khas untuk liang pori terbuka

                                       
                                              MICRODERMABRASION PLUS SET

Mulakan dengan MICRODERMABRASION REFINE (70gm) - SCRUB
.
Scrub yang mampu membersihkan wajah anda 2 kali seminggu. Teksturnya dipercayai mencuci wajah lebih mendalam. Selepas dikeringkan, wajah dirasakan lebih mulus dan perasaan pun lebih segar dari sebelumnya. Kemudian barulah dioles lembut dengan Pore Minimizer yang bertekstur lembut.
.
Kerana teksturnya begitu, Pore Minimizer lebih mudah menyerap ke dasar kulit.Anda dapat merasakan sapuan lembut mula menyerap secara mudah.Kita suka mengenakan produk ini sebelum bersolek.
.
.
TimeWise® PORE MINIMIZER  (29ml) - SERUM (Beauty Awards 2015/2016)
.
Kajian telah dijalankan terhadap 10 wanita untuk menggunakan Mary Kay TimeWise® Pore Minimizer dua kali sehari selama 3 minggu.Ternyata 8 dari 10 wanita tadi gembira dengan hasil ditunjukkan pada kulitnya.
.
Serum ini menyediakan pertahanan setiap hari untuk mengawal pembesaran liang roma. Setelah merawat liang roma, secara tidak langsung tekstur kulit pun tampil lebih menawan.Kita memakainya siang sebelum ke acara dan sebelah malam juga.
.
Rasa saya, Pore Minimizer ini meninggalkan kelembapan pada kulit dan keseluruhannya kulit jadi lebih jelas. Radang juga tidak lagi muncul setelah memakainya dan kamu selesa sepanjang hari. Merenung ke cermin, ternyata kompleksi wajah semakin sekata.
.
Wasap kita for free consultation & join career
.
Suhaina Ani
0128588356
Mary Kay Independant Beauty Consultant

No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...