Saturday 4 March 2017

Timewise Moisture Renewing Softener


Ni pula pelengkap untuk set skincare Timewise Miracle Set..Softener ni merupakan antara best seller produk dalam Mary Kay

Tadi cerita pasal Mask..skrg cite pasal softener timewise pulak ataupun kite biase panggil 'toner'
.
Mary Kay TIMEWISE MOISTURE RENEWING SOFTENER (Best seller in MK)
.
Pernah tak cakap yang pori muka makin besar seiring dengan usia? Siap ada hipotesis lagi. Semakin tua anda, semakin besarlah pori muka anda.
.
Wrong.
.
Saiz sebenar liang roma (pori) kita tak berubah apabila kita makin tua. Sebenarnya pori yang jadi lebih ketara akibat dinding pori makin mengendur.Bila makin kendur, makin jelaslah rongga-rongga kat muka tu. Terimalah hakikat yang memang mustahil untuk kecikkan saiz pori tu, tapi you definitely boleh kurangkan dia dari nampak. Yes, ada caranya.
.
Lagi sekali saya nak tanya, pernah dengar Toner? Wajib pernah ok, kalau tidak janganlah anda gelar diri anda  wanita. Dalam Mary Kay skin care regime, kita panggil Toner sebagai Softener. Di US, mana-mana produk yang tinggi kandungan alcohol akan dipanggil Toner. Tapi Mary Kay punya sangat rendah kandungan cosmetic alcoholnya, sebab tu kita panggil Softener.
.
APA KELEBIHAN SOFTENER NI?
.
1. Bantu kurangkan keketaraan pori
2. Kulit berasa lebih lembut, subur, halus and licin gila
3. Bagi kelembapan cepat and tahan lama kat kulit. Bila kulit hidrat, dia tak kering. Bila tak kering, susah nak nampak kedut so nampak muda dari umur sebenar.
4. Pastikan kulit ready untuk apa-apa next skin item yg ada age-fighting function.
5. Percepatkan hasil yang ouls nak!

Tunggu apa lagi..cepat dapatkan produk best seller ni,Jangan lupa hubungi saya..saya sedia membantu anda..free consultation juga..
.
Suhaina Ani
0128588356
Mary Kay Independant Beauty Consultant

No comments:

CC Cream Mary Kay sangat ringan dan best

Assalamualaikum...dh lama rasanya x update blog ni..hari ni nk cite tentang CC Cream Mary Kay yg best ni.... . CC Cream adalah singkatan ...